Proč nakoupit u nás:

Stabilní česká firma
Na trhu od roku 2014

Dostupnost zboží

99% sortimentu skladem

Rychlá expedice
Dodání do 2 pracovních dnů

Garance spokojenosti
14 denní lhůta na vrácení



Gymnastické trampolíny Počet produktů: 5

Zobrazují se 1 – 5 z 5 položek
Zobrazují se 1 – 5 z 5 položek

Kategorie, které by Vás také mohly zajímat:

- Kompletní nabídka trampolín na zahradu i do interiéru: Trampolíny

- Nabízíme nejen trampolíny, ale i jiné vybavení pro sport, relax a volný čas: Vybavení pro volný čas


Menší trampolíny pro cvičení a gymnastiku

V této kategorii najdete menší gymnastické trampolíny, které jsou určeny především jako cvičební pomůcka do interiéru. Tyto trampolíny jsou vhodné do tělocvičen i pro domácí použití a to jak pro děti, tak i pro dospělé. Výhodou je jejich výborná skladovatelnost, takže po cvičení nezabírají zbytečné místo ve Vašem interiéru.

Gymnastická trampolína je zařízení skládající se ze speciální látky natáhnuté přes ocelový rám. Zábava a hubnutí jsou pro většinu z nás na hony vzdálené, ale na trampolíně lze spojit jedno s druhým. Jediné, co musíte udělat, je věnovat se cvičení pravidelně a velmi brzy přijdou viditelné výsledky. Můžete se tak na gymnastickou trampolínu dívat jako na sportovní zařízení, které Vám pomůže spalovat tuk a zmenšit obvod pasu zábavnou formou.

Trampolína nemusí být jen dětskou hračkou

Poměrně velká skupina lidí má mylnou představu o tom, že trampolína je určena pouze dětem, nebo pro rekreační zábavu, ale to snad ani nemůže být dále od pravdy. Gymnastické trampolíny umožňují spálit velké množství kalorií díky velkému množství energie vynaložené při každém dopadu. Proto budete pravděpodobně překvapeni, jak rychle jdou kila při pravidelném cvičení na trampolíně dolů. Můžete si samozřejmě pořídit i jiné kusy sportovního vybavení, jako jsou běhací pásy, nebo rotopedy, ale určitě si u nich neužijete tolik legrace. Množství spálených kalorií za stejnou časovou jednotku bude přitom podobné.

Základní cvičení

Základní gymnastické cviky na trampolíně samozřejmě začínají klasickým odrazem. I když budete na trampolíně provádět jen toto základní cvičení, spálíte velké množství kalorií. Snažte se najít rytmus a s každým výskokem dosáhnout stejné výšky. Cvičte v opakováních, což jsou jednotlivé série odrazů (20-50 dle Vaší fyzické kondice)s tím, že po každé sérii následuje krátká přestávka trvající 30-60 sekund. Tyto jednotlivé série Vám pomohou k rychlejšímu spalování tuku.