Proč nakoupit u nás:

Stabilní česká firma
Na trhu od roku 2014

Dostupnost zboží

99% sortimentu skladem

Rychlá expedice
Dodání do 2 pracovních dnů

Garance spokojenosti
14 denní lhůta na vrácení



Rotopedy a cyklotrenažery Počet produktů: 6

Zobrazují se 1 – 6 z 6 položek
Zobrazují se 1 – 6 z 6 položek

Kvalitní, ale přitom levné rotopedy a cyklotrenažery pro domácí použití

V této kategorii naleznete výběr rotopedů a cyklotrenažerů vhodných především pro domácí použití. Pokud máte rádi cyklistiku a je Vám líto, že nemůžete tento koníček provozovat přes zimu, pak je toto zařízení zajímavou alternativou. Stejně vhodné jsou rotopedy a cyklotrenažery pro všechny, kteří chtějí zhubnout, případně posílit své nohy, ale nechtějí ztrácet čas chozením do posilovny.

Jak jsou moderní rotopedy konstruovány?

Rotoped je kardiovaskulární zařízení s obecně velmi snadným použitím vhodné i pro domácí cvičení. Pomáhá především s hubnutím a zvýšením fyzické kondice, ale také posiluje svaly na nohou a hýždích. Dnešní modely jsou poměrně sofistikované a většina z nich nabízí computer počítající ujeté kilometry, spálené kalorie, případně i tepovou frekvenci apod. Aby bylo možno měnit intenzitu cvičení, mají cyklotrenažery zátěžový systém, který zvyšuje odpor pedálů, čímž je simulována jízda do kopce. Tento zátěžový systém je buď mechanický (tlak brzdového segmentu na otáčející se setrvačníkové kolo), nebo v dnešní době již častěji magnetický (při šlapání se vytváří magnetické pole, které vytváří odpor pedálů- výhoda tohoto systému je, že nedochází k žádnému tření, takže ani opotřebování komponent).

Výhody použití

 -Rotopedy vyžadují jen velmi malou údržbu, která se u nejnovějších modelů zmenšila pouze na udržování čistoty a max. naolejování řetězu, pokud jej Váš rotoped obsahuje.

- Základní cvičení není obtížné, takže se se strojem velmi rychle sžijete

- Při cvičení na rotopedu nedohází k nepřiměřené zátěži kloubů, ani jiných částí těla, takže je riziko zranění, nebo natažení svalu naprosto minimální. Jsou proto vhodné i pro začátečníky, osoby s nižší mírou fyzické kondice, pro starší osoby apod.

Nevýhody použití

- Rotopedy jsou zaměřeny výhradně na spodní část těla, takže si na něm neprocvičíte veškeré svalové partie. Je tedy vhodné jej zkombinovat s dalším cvičením například na ellipticalu, s činkami, nebo na posilovacích strojích zaměřených na horní polovinu těla.