Proč nakoupit u nás:

Stabilní česká firma
Na trhu od roku 2014

Dostupnost zboží

99% sortimentu skladem

Rychlá expedice
Dodání do 2 pracovních dnů

Garance spokojenosti
14 denní lhůta na vrácení



Posilovací stroje Počet produktů: 24

na stránku
Zobrazují se 1 – 21 z 24 položek
Zobrazují se 1 – 21 z 24 položek

Kategorie, které by Vás také mohly zajímat:

- Pokud nemáte na velký posilovací stroj místo, nebo peníze: Činky- jednoruční i obouruční

- Kompletní nabídka produktů pro posilování a cvičení: Fitness a posilování


Stroje, lavice a přístroje pro domácí posilovnu

Chcete zapracovat na své postavě, ale nemáte čas na pravidelné návštěvy posilovny? Řešením mohou být posilovací stroje, lavice a přístroje, které si můžete pořídit k Vám domů. V naší nabídce najdete též jednoruční i obouruční činky. Stačí si vyhradit volnou místnost, případně stroj uklidit do koutu pokoje a před cvičením jej vytáhnout na své místo.

Silový trénink s činkami, nebo s posilovacími stroji?

Nejen v posilovnách se vede spousta diskusí o tom, zda je lepší pro silový trénink a růst svalové hmoty cvičit s činkami, nebo na posilovacích strojích. Někteří říkají, že lepší výsledky přinášejí činky, jiní jsou zase zapřisáhlými příznivci strojů. Kde je tedy pravda?

Určitě nelze říci, že je jednoznačně lepší první nebo druhá možnost a záleží výrazně i na Vaší fyzické kondici a na stanovených cílech.

Stroje mají jednu zásadní nepopiratelnou výhodu a to, že nemusíte věnovat tolik pozornosti cviku samotnému a nebudete při cvičení dělat mnoho chyb. Stroj Vás totiž při cvičení vede skoro jako osobní trenér. Z tohoto důvodu jsou stroje jednoznačně vhodnější pro nováčky, seniory, lidi s nižší fyzickou kondicí, nebo pro ty, kteří se zotavují po zranění. Posilovací stroj totiž pomáhá výrazně izolovat napínání svalu, na který se zrovna zaměřujete, takže výrazněji stimulujete jeho procvičení a následný růst. Naopak nedochází ke zbytečnému namáhání svalů a kloubů, na které se daný cvik nezaměřuje.

A jak je to s činkami? Ty by Vás mohly zastrašit, když vidíte cvičit vyrýsované borce s velkou svalovou hmotou, kteří okupují stojan s činkami a vybírají z něj pro Vás až neuvěřitelné váhy. Ale nenechte se zastrašit! Jedním z důvodů, proč dává mnoho lidí přednost činkám je, že vyžadují větší rovnováhu, koordinaci pohybů a využití dalších svalů pro stabilizaci. Například v okamžiku, kdy ve stoje prostřednictvím činek cvičíte biceps, zapojujete také ramenní svaly, břišní svaly a svaly na nohou, kterými stabilizujete celé tělo. Procvičíte tak více svalových skupin a spálíte o něco větší množství kalorií. V případě náhrady strojů činkami si ale musíte být dobře vědomi své formy. Je zde totiž mnohem větší prostor pro chyby, které mohou mít v nejhorším případě za následek i zranění.